Navigacija

Kampanja Air Future na regionalnom RSVP festivalu osvojila dvije Attend nagrade

Poštovani putnici leta u vlastitu budućnost, udobno se smjestite u sadašnjosti, pratite naše instrukcije i saznajte gdje ćete sletjeti 2030. godine te koja je cijena vašeg putovanja.”

 

Ovim riječima posade imaginarne avio kampanje Air Future, započelo je prošlogodišnje putovanje u energijski efikasnu budućnost. Godinu dana poslije, sa istim letom Bosnia Energy Efficiency Project i agencija Via Media, odletjeli su na RSVP festival, odakle su se vratili sa dvije Attend nagrade u kategorijama “Najbolji neprofitan/društveno koristan event” i ”Najbolji B2B/B2C/Interni event”.

 

Via Media osvojila dvije Attend nagrade za Air Future kampanju 1

 

Kampanja, čiji kreativni koncept potpisuje agencija Via Media, odgovor je na sve veće zagađenje vazduha, sa kojim se građani Bosne i Hercegovine, ali i šire, posljednjih godina sve više suočavaju. Glavni uzroci ovog problema mogu se pronaći u neracionalnom korištenju energije.

Iako se primarno fokusira na obnovu javnih objekata u FBiH, jedan od važnih zadataka Bosnia Energy Efficiency Project-a je educiranje javnosti o nužnosti energijski efikasnog ponašanja. Kampanja Air Future imala je za cilj da ukaže javnosti na značaj energijske efikasnosti, kao i na direktne benefite pametnog korištenja energije, predstavljajući slike budućnosti koja očekuje svakog pojedinca, ukoliko se tom energijom rasipa.

 

5

 

 

Za Bosnia Energy Efficiency Project ovo je potvrda uspješnog rada i pokazatelj da je pravom putu u implementaciji projektnih aktivnosti. Saradnja sa agencijom Via Media, odlična ideja i sjajna kampanja, rezultirali su Attend nagradama, koje su zasigurno dodatni vjetar u leđa za daljnji rad, kako bi sve građane potakli na odgovorno ponašanje.

 

https://www.youtube.com/watch?v=80kPpFrbqoU